Efterkontroll - check!

I dag har jag varit på efterkontroll och fått prata om graviditeten, förlossningen, preventivmedel och föräldraskap. Det är med blandade känslor som jag är "utskriven" från mödravårdcentralen. Det var så mysigt att vara gravid - alla förväntningar och den där längtan. Samtidigt var längtan ibland outhärdlig - jag ville ju att han skulle komma ut på momangen - och dessutom var det mycket oro; är han frisk? Mår han bra? Hur kommer förlossningen att gå? 
 
Jag tyckte att det var igår som jag var gravid, men i sanningens namn har det redan gått 6 veckor sedan förlossningen och på den här korta tiden har den lille krabaten hunnit växa otroligt som människa. Det är nästan läskigt, men också otroligt häftigt. Tiden går fort. Det är verkligen så. Tänk på det och ta tillvara på tiden. 
Jennie
2015-01-09 @ 21:04:54
URL: http://www.jenn.vimedbarn.se

Vad roligt att du finner mina "matbilder" inspirerande! Bläddra gärna i arkiven så ser du fler godsaker. Kul att du kikade in i bloggen!

Fina smycken du designar föresten.

Med vänlig hälsning Jennie

Svar: Tack, Jennie! :-)
Familjen Resin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

familjenresin.blogg.se

Egentillverkade smycken, träning, resor och småbarnsliv

RSS 2.0